Promocje
Kolorowe Kolczyki Stal Szlachetna - Misie
Kolorowe Kolczyki Stal Szlachetna - Misie
15,00 zł 9,00 zł
szt.
Zawieszka Stal Szlachetna 316L
Zawieszka Stal Szlachetna 316L
45,00 zł 35,00 zł
szt.
Naszyjnik Stal 316L Czerwony Kotek
Naszyjnik Stal 316L Czerwony Kotek
45,00 zł 29,00 zł
szt.
Pozłacana Literka "T" z cyrkoniami Stal Szlachetna
Pozłacana Literka "T" z cyrkoniami Stal Szlachetna
49,00 zł 35,00 zł
szt.
Pozłacana Literka "B" z cyrkoniami Stal Szlachetna
Pozłacana Literka "B" z cyrkoniami Stal Szlachetna
49,00 zł 35,00 zł
szt.
Naszyjnik Stal Chirurgiczna 316 L - Korona
Naszyjnik Stal Chirurgiczna 316 L - Korona
45,00 zł 29,00 zł
szt.
Pozłacana Literka "Z" z cyrkoniami Stal Szlachetna
Pozłacana Literka "Z" z cyrkoniami Stal Szlachetna
49,00 zł 35,00 zł
szt.
Naszyjnik z kolczykami Stal 316 L Czerwone serca
Naszyjnik z kolczykami Stal 316 L Czerwone serca
35,00 zł 29,00 zł
szt.
Pozłacana Literka "O" z cyrkoniami Stal Szlachetna
Pozłacana Literka "O" z cyrkoniami Stal Szlachetna
49,00 zł 35,00 zł
szt.
Pozłacana Literka "F" z cyrkoniami Stal Szlachetna
Pozłacana Literka "F" z cyrkoniami Stal Szlachetna
49,00 zł 35,00 zł
szt.
Regulamin sklepu

                                            regulamin obowiązujący od 25.12.2014 r.

                                                              I. Postanowienia ogóle 

Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy, znajdujący się pod domeną internetową http://namiko.pl, zwany dalej „ Sklepem Internetowym ” jest GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA ul.Franciszka Jaśkowiaka 98F/1   61-680 Poznań, NIP 9721128002, REGON 301398053, wpisany do rejestru przedsiębiorców CEIDG. 

                                                   Rachunek bankowy:
                                                     Nazwa: mBank
                               Numer konta: 42 1140 2017 0000 4102 1148 7750

Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: namiko.pl lub pod nr. tel.:506-636-256.

Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.

Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.

Właściciel www.namiko.pll zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

 

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

  1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.stylipiekno.pl, prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.
  2. Właściciel – GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, ul.Franciszka Jaśkowiaka 98F/1, 61-680 Poznań, NIP 9721128002, REGON 301398053.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  4. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
  5. Newsletter – usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownika polegająca na wysyłaniu mu wszelkich informacji o działaniu Sklepu, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.
  6. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
  8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  9. Regulamin – niniejszy dokument, określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.

 

III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu

  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:

o    urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;

o    dostęp do sieci Internet;

o    adres poczty email.

  1. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
  2. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem www.namiko.pl i stanowiącej integralną część niniejszego regulaminu.

 

IV. Rejestracja i Logowanie

  1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji, podając adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.
  2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
  3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
  4. Rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie.
  5. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  6. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:

o    przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu;

o    dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.

  1. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
  2. Zarejestrowany Klient ma możliwość:

o    dostępu do statusu oraz historii zamówień;

o    otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;

o    informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;

o    zamówienia Produktu,

o    zmiany swoich danych;

o    zmiany swojego hasła;

o    sprawdzenia swoje zamówienia;.

  1. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie rejestracji do strony internetowej.
  2. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
  3. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów
  4. bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.

 

V. Realizacja zamówień

  1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w siedzibie, w godzinach otwarcia.
  2. Umieszczenie na witrynie Sklepu Internetowego określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Kupujących do składania ofert.
  3. Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu Internetowego, za określoną tam cenę. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
  4. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia po przez wiadomość e-mail, którą wysyła Kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.
  5. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Kupującemu skorygowaną treść proponowanej umowy.
  6. Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
  7. Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora – jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.
  8. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  9. Klient składa zamówienie w następujący sposób:

o    wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;

o    podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;

o    wybór formy dostawy i płatności;

o    zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;

o    wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;

o    zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.

  1. Zarejestrowani Klienci mają możliwość śledzić status realizacji zamówienia.
  2. Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej Sklepu poprzez:

o    wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@namiko.pl;

o    telefonicznie ,w godzinach pracy obsługi Sklepu dzwoniąc pod nr tel.:506-636-256

  1. Klient, który skorzysta ze sposobów wskazanych w pkt. 11., pomijając stronę Sklepu ma obowiązek zapoznania się i akceptacji regulaminu przesłanego przez Sklep na podany przez Klienta adres email.
  2. Klient korzystając z jednego ze sposobów złożenia zamówienia wskazanych w pkt. 11., powinien podać:

o    nazwę, rozmiar i ilość produktów;

o    imię i nazwisko odbiorcy;

o    dokładny adres dostawy;

o    numer telefonu kontaktowego;

o    adres e-mail zamawiającego.

  1. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  2. Potwierdzenie otrzymania zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:

o    dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu;

o    opis produktu;

o    jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów;

o    cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy (m.in. płatności i dostawy);

o    formę dostawy – w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji;

o    sposób płatności;

o    informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni;

o    informację o prawie do rękojmi;

o    w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

  1. Sklep dopuszcza możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.

 

VI. Forma płatności

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:

o    przelewu bankowego;

o    za pobraniem;

o    zapłaty za pośrednictwem systemu płatności PayU.

  1. Użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane do faktury VAT.

 

VII. Ceny

  1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie niezobowiązujące zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
  2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w złotych zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
  3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

 

VIII. Dostawa

  1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:

o    Kurier GLS;

o    Poczta Polska;

  1. Wysyłka następuje w ciągu 24 h po potwierdzeniu dostępności danego produktu.
  2. Termin dostawy to 30 dni, chyba, że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany kupujący może odstąpić od umowy.
  3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
  5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
  6. Towary dostarczane są na terenie Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej.

 

IX. Usługa Newslettera

  1. Usługa przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu wszelkich informacji, drogą mailową, dotyczących działalności Sklepu.
  2. Klient korzysta z usługi Newslettera w sposób dobrowolny.
  3. Klient ma możliwość skorzystania z usługi przesyłania informacji w ramach Newslettera poprzez wpisanie adresu e-mail w pole Newsletter
  4. Na wpisany przez Klienta adres email zostanie przesłana wiadomość email z potwierdzeniem rozpoczęcia świadczenia usługi wraz z informacją: „Jeżeli chcesz zrezygnować z Newslettera”.
  5. Klient w każdym czasie ma możliwość rezygnacji z usługi Newsletter poprzez zgłoszenie rezygnacji w mailu lub zmianę w ustawieniach swojego konta.

 

X. Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firma GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, ul.Franciszka Jaśkowiaka 98F/1, 61-680 Poznań, adres email: biuro@namiko.pl
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: firma GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, ul.Franciszka Jaśkowiaka 98F/1, 61-680 Poznań.
  3. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  7. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

o    świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

o    świadczeń, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy

o    świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

o    świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

o    świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

 

XI. Prawo Konsumenta do rękojmi

  1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.

o    listownie na adres: GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, ul.Franciszka Jaśkowiaka 98F/1, 61-680 Poznań,

o    elektronicznie na adres: biuro@namiko.pl l

o    telefonicznie, nr tel.: 506-636-256

  1. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  2. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  3. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  5. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
  6. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
  7. Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.

 

XII. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących

  1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

 

XIII. Pozostałe

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem: www.stylipiekno.pl.
  2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.
  5. Jeżeli kupującym jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduję się : http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/) lub sąd powszechny według właściwości ogólnej.
  6. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane polubownie przez Sąd Arbitrażowy lub Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela.
  7. Jeżeli kupującym NIE jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

 

PLIKI DO POBRANIA:

 

regulamin obowiązujący do 24.12.2014 r. włącznie


Właścicielem sklepu jest firma
GALIBARDI
zarejestrowana w Poznaniu ul.Franciszka Jaśkowiaka 98F/1, 
zaświadczenie o działalności gospodarczej 72316 wydanego przez prezydenta miasta Poznania z ostatnimi zmianami 6-07-2011
regon: 301398053 z ostatnimi zmianami 13-07-2011

Firma jest płatnikiem VAT o numerze identyfikacyjnym: 972-112-80-02

Rachunek bankowy:
Nazwa: mBank
Numer konta: 42 1140 2017 0000 4102 1148 7750

§2

Złożenia zamówienia oznacza akceptację przez Zamawiającego postanowień niniejszego regulaminu jak i warunków dostawy i płatności. 

§3
CENY TOWARÓW

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena każdego dostępnego w sklepie towaru jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia. Firma GALIBARDI zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania konkursów, akcji promocyjnych itp.

§4
ZAMAWIANIE TOWARU

Zamówienie towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia.
Zamówienia można również składać przez e-mail na adres: biuro@namiko.pll (7 dni w tygodniu / 24 h na dobę.)
Liczba zamawianych towarów nie jest ograniczona.

Nazwy producentów i marek należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie NAMIKO wyłącznie w celach informacyjnych.

§5
REALIZACJA ZAMÓWIENIA I JEJ CZAS

Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku przedpłaty) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku. W przypadku dokonania zakupów w przeddzień weekendów i świąt, przesyłka realizowana jest najbliższego dnia roboczego po przerwie.

W przypadku problemów ze sprowadzeniem zamówionego towaru, kupujący zostanie o tym poinformowany e-mailem - określony zostanie termin jego dostarczenia. Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na oczekiwanie na towar, ma możliwość rezygnacji z zamówienia, którego dokonać musi w formie pisemnej (poprzez pocztę e-mail).

Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych (np. wysyłek zagranicznych) ustalane będą każdorazowo z zamawiającym.

§6
KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszty wysyłki mogą ulegać zmianom. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. Zamówiony towar dostarczany jest przez Pocztę Polską lub firmę kurierską DHL. Oferta dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski. Koszty transportu do zamówień poza granicami kraju ustalane są indywidualnie

Koszty wysyłki są podane w tabeli poniżej i są takie same bez względu na ilość zamówionego towaru:

a. KURIER  (przesyłka ubezpieczona)
przedpłata  16 zł brutto
pobranie     20 zł brutto

b. POCZTA POLSKA (przesyłka priorytet polecona)
przedpłata:    9 ,50 zł brutto
pobranie:     20 zł brutto
na życzenie klienta istnieje możliwość ubezpieczenia

 Dostepne formy płatności::

- płatnosć na konto bankowe Galibardi os. Stefana Batorego 9/2, 6 -687Poznań. Numer konta:  42 1140 2017 0000 4102 1148 7750
- płatność z pomocą PayU (przelewy bankowe)
- pobranie u kuriera lub poczty

 

§7
ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar jest w stanie nie zmienionym, nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. GALIBARDI gwarantuje zwrot wartości towaru. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto klienta lub na wyraźne życzenie klienta wysłane przekazem pocztowym (w tym wypadku koszt nadania przekazu zostanie odliczony od zwracanej kwoty). Koszt dostawy nie podlega zwrotowi, klient płaci również za odesłanie towaru. W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie reklamowanego towaru do naszego sklepu. GALIBARDI nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji ponosi zamawiający. Koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi GALIBARDI. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, GALIBARDI zwróci zamawiającemu wartość reklamowanego towaru. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

- Złożone zamówienie może być anulowane tylko poprzez przesłanie odpowiedniej informacji na podany poniżej adres e-mail:

biuro@namiko.pl


Z wpisanym w temacie wiadomości zwrotem: "ANULOWANIE ZAMÓWIENIA".

Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane (klient nie otrzymał potwierdzenia ich realizacji)..

§8
PARAGONY I FAKTURY

Do każdego zakupu otrzymasz od nas paragon fiskalny, bądź fakturę VAT.

Klient pragnący otrzymać fakturę VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura

§9
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / POLITYKA PRYWATNOŚCI

Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó1n.zm.) dane osobowe klienta zostaną wprowadzone do bazy danych GALIBARDI wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz kontaktu z Klientem i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.

Powyższe dotyczy również adresów poczty e-mail osób zapisanych do Newslettera

§10
COOKIES

1. Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
2. Więcej o cookies można znaleźć  na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl.

§11
ZMIANY W REGULAMINIE

GALIBARDI zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w niniejszym regulaminie bez wcześniejszego informowania o tym.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGOI.Postanowienia ogólne1.Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy, znajdujący się pod domeną internetową http://stylipiekno.pl/, zwany dalej „ Sklepem Internetowym ” jest GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, os.Stefana Batorego9/2, 60-687 Poznań, NIP 9721128002, REGON 301398053, wpisany do rejestru przedsiębiorców CEIDG.2.Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@stylipiekno.pl lub pod nr. tel.:506-636-256.3.Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.4.Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.5.Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.6.Właściciel www.stylipiekno.pl zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.II.DefinicjeUżyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:1.Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.stylipiekno.pl, prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.2.Właściciel – GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, os. Stefana Batorego 9/2, 60-687 Poznań, NIP 9721128002, REGON 301398053.3.Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.4.Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.5.Newsletter – usługa świadczona przez Sklep na rzecz Użytkownika polegająca na wysyłaniu mu wszelkich informacji o działaniu Sklepu, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.6.Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.7.Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.8.Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.9.Regulamin – niniejszy dokument, określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.III.Techniczne warunki korzystania ze Sklepu1.W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:•urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;•dostęp do sieci Internet;•adres poczty email.2.Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.3.Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.4.Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem www.stylipiekno.pl i stanowiącej integralną część niniejszego regulaminu.IV.Rejestracja i Logowanie1.Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji, podając adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.2.Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.3.Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.4.Rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie.5.Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.6.Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:•przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu;•dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.7.Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.8.Zarejestrowany Klient ma możliwość:•dostępu do statusu oraz historii zamówień;•otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;•informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;•zamówienia Produktu,•zmiany  swoich danych;•zmiany swojego hasła;•sprawdzenia swoje zamówienia;.9.Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie rejestracji do strony internetowej.10.Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.11.Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.V.Realizacja zamówień1.Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w siedzibie, w godzinach otwarcia.2.Umieszczenie na witrynie Sklepu Internetowego określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Kupujących do składania ofert.3.Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu Internetowego, za określoną tam cenę. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.4.Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia po przez wiadomość e-mail, którą wysyła Kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce, sposób i koszt dostawy.5.Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Kupującego, Kupujący powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle Kupującemu skorygowaną treść proponowanej umowy.6.Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając Kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.7.Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora – jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.8.Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.9.Klient składa zamówienie w następujący sposób:•wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;•podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy;•wybór formy dostawy i płatności;•zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;•wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta;•zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.10.Zarejestrowani Klienci mają możliwość śledzić status realizacji zamówienia.11.Zamówienia można składać również z pominięciem rejestracji na stronie internetowej Sklepu poprzez:•wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@stylipiekno.pl;•telefonicznie ,w godzinach pracy obsługi Sklepu dzwoniąc pod nr tel.:506-636-25612.Klient, który skorzysta ze sposobów wskazanych w pkt. 11., pomijając stronę Sklepu ma obowiązek zapoznania się i akceptacji regulaminu przesłanego przez Sklep na podany przez Klienta adres email.13.Klient korzystając z jednego ze sposobów złożenia zamówienia wskazanych w pkt. 11., powinien podać:•nazwę, rozmiar i ilość produktów;•imię i nazwisko odbiorcy;•dokładny adres dostawy;•numer telefonu kontaktowego;•adres e-mail zamawiającego.14.Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.15.Potwierdzenie otrzymania zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:•dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu;•opis produktu;•jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów;•cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy (m.in. płatności i dostawy);•formę dostawy – w tym termin, w którym nastąpi dostawa i jeżeli są jakiekolwiek ograniczenia dot. dostawy np. ciężaru bądź lokalizacji;•sposób płatności;•informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni;•informację o prawie do rękojmi;•w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.16.Sklep dopuszcza możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.VI.Forma płatności1.Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:•przelewu bankowego;•za pobraniem;•odbiór osobisty;•zapłaty za pośrednictwem systemu płatności PayU.2.Użytkownik zobowiązany jest podać prawdziwe dane do faktury VAT.VII.Ceny1.Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie niezobowiązujące zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.2.Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w złotych zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.3.Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.4.Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.VIII.Dostawa1.Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:•Kurier DHL;•Poczta Polska;2.Wysyłka następuje w ciągu 24 h po potwierdzeniu dostępności danego produktu.3.Termin dostawy to 30 dni, chyba, że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany kupujący może odstąpić od umowy.4.Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.5.Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.6.Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.7.Towary dostarczane są na terenie Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej.IX.Usługa Newslettera1.Usługa przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu wszelkich informacji, drogą mailową, dotyczących działalności Sklepu.2.Klient korzysta z usługi Newslettera w sposób dobrowolny.3.Klient ma możliwość skorzystania z usługi przesyłania informacji w ramach Newslettera poprzez wpisanie adresu e-mail w pole Newsletter4.Na wpisany przez Klienta adres email zostanie przesłana wiadomość email z potwierdzeniem rozpoczęcia świadczenia usługi wraz z informacją: „Jeżeli chcesz zrezygnować z Newslettera”.5.Klient w każdym czasie ma możliwość rezygnacji z usługi Newsletter poprzez zgłoszenie rezygnacji w mailu lub zmianę w ustawieniach swojego konta.X.Prawo odstąpienia od umowyNiniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.1.Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firma  GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA os. Stefana Batorego 9/, 60-687 Poznań, adres email: sklep@stylipiekno.pl.2.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: firma GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, os .Stefana Batorego 9/2, 60-687 Poznań.3.Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.4.Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.5.W przypadku odstąpienia Klienta od umowy,  Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.6.Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.7.Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.8.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:•świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;•świadczeń, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy•świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;•świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;•świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.XI.Prawo Konsumenta do rękojmi1.Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.2.Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.•listownie na adres: GALIBARDI ŁUKASZ CZAJKA, os. Stefana Batorego 9/2, 60-687Poznań,•elektronicznie na adres: sklep@stylipiekno.pl l•telefonicznie, nr tel.:  506-636-256 3.W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.4.Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.5.W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.6.W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.7.Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.8.Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.9.Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.XII.Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących1.Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Kupujących-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.XIII.Pozostałe1.Regulamin jest dostępny pod adresem: www.stylipiekno.pl.2.Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.3.Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.4.Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.5.Jeżeli kupującym jest konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji ( więcej informacji znajduję się tutaj: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/) lub sąd powszechny według właściwości ogólnej.6.Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane polubownie przez Sąd Arbitrażowy lub Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela. 7.Jeżeli kupującym NIE jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl